Jdi na obsah Jdi na menu
 


Znaky vážného vztahu v 21. století

29. 12. 2018

Největší bolestí člověka dnešní doby je stoupnout bosou nohou na kostičku lega. Pro moderní děti je mnohem větší horor ztráta wifi než bojovka v temném lese. Podobně se vyvíjí také dnešní láska. S postupující dobou se mění důkazy, kterými si ji každý den potvrzujete. Chcete znát ukazatele hluboké lásky v 21. století? Čtěte dále.

Přestali jste upgradovat mobilní seznamovací aplikace

Nebo jste si je dokonce úplně smazali. Dříve jste projížděli Tinder denně a nyní si sotva vzpomínáte, kdy jste tam byli naposledy přihlášení. A tak seznamovací aplikaci odklidíte úplně na konec všech stránek v mobilu nebo úplně odinstalujete. Už ji prostě nepotřebujete. Miláčkův mobil vypadá samozřejmě stejně. Pokud seznamovací aplikaci ještě vůbec má, je někde vzadu a zapadá virtuálním prachem.

Sdílíte společné fotky na Instagramu, Facebooku nebo Pinterestu

A zprávy o vás dvou dáváte na Twitter. Nemusíte všechno předvádět najednou, samozřejmě. Ovšem na sociální síti, kterou používáte, máte společné fotky nebo momenty, pravděpodobně ještě s několika filtry a dost možná i citátem o lásce. Dnešní svět je více než kdy jindy o předvádění se. Krátký románek většinou lidem tajíte. Svou lásku všem veřejně ukazujete.

Přidáváte si do přátel příbuzné a kamarády svého miláčka

Na sociálních sítích ještě chvíli zůstaneme. Na těch, kde jste zaregistrovaní, vám poslední dobou roste počet přátel, sledujících nebo sledovaných. A na sítích vašeho miláčka pochopitelně také. Když se podíváte blíž, zjistíte, že to jsou přátelé z dětství a příbuzní. Na miláčkově síti to vypadá stejně. Najednou jste v kontaktu s tetičkou ze třetího kolene a vám to vlastně ani nepřijde divné.

Sdílíte své heslo na HBO, Netflix nebo jiné placené programy

To se týká nejen televizních, ale i počítačových programů / kanálů! První náznak vážného vztahu se objeví, když svému protějšku podáte na papírku své heslo na wifi. Ne že jim ho naťukáte sami nebo jim ho řeknete. Napsané heslo už něco znamená. A co teprve heslo na předplacené kanály jako HBO nebo Netflix? Zvláště v období personalizování reklam chce hodně velkou odvahu, abyste někomu dali přístup ke svému seznamu „Chci vidět“.